Morgonstund är guld i mun...

...så är det väl man säger? Jag har suttit för länge vid datorn och ändå känner jag mig inte riktigt nöjd med bilderna. Kanske hinner jag leka med dom lite efter skolan också. Jag känner mig mer avslappnad och utvilad än på länge men samtidigt som jag tänker på att jag ska tillbaka till skolan känns det lika jobbigt som innan. Dock har jag ju underbara människor som alltid stöttar en. Här har ni lite valborgsbilder:




Lite paparazzifoton och några som faktiskt inte är bra men det är något i alla fall

Kommentarer
Postat av: nina

wow du är ju skit duktig på att ta bilder! Jätte fina är dem!:)

2012-05-05 @ 14:20:28
URL: http://fuckyaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0