The END is near

Kollade precis klart på det 20:onde avsnittet av Fringe (och innan det SN). Det betyer att det bara är två avsnitt kvar den här säsongen och när det gäler Fringe så är det en sista säsongen. Det känns jättekonstigt, det kommer att bli så tomt utan dom. På lördagmornarna brukar jag gå upp och kolla på det senaste avsnittet av Fringe och SN, vad ska jag nu ta mig till?! Smått desperat, kanske ska kolla om alla säsongerna en gång till eller något. Kommer helt klart inte klara mig utan den där världen, den där världen som inte är vår, den världen där allt är möjligt.
  Nog med mitt emotionella struntprat! BIGBANG var med i GoShow och jag har länge väntat på att någon underbar människa ska lägga upp det med engelsk text och nu är dom här. Men det får vara en del av morgondagens aktiviteter, nu är et (mycket snart) sängdags för fröken fräken men jag tror att ni kan räkna med ett yttepyttelitet inlägg till innan jag kollapsar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0