L I G H T L E S S

Ni vet när man fastnar för en låt och sen vill man inte lyssna på något annat än bara bara den? Kan inte hålla mig lugn, fan så bra den är! Förlåt mig mitt språk. Jag ska länka den sen när jag sitter vid en dator nästa gång. Den heter inte helt oväntat lightless och är helt underbar, den är så bra upplagd och rösterna är så fint sammanlänkade. Jag är helt såld på k-pop och det finns inte mycket som slår det just nu.
Ja tillbaka till mig. När jag kom fram hit till farmor satte jag mig med läxorna så duktig och ambitiös som man orkar vara på en ledig dag. LALALALALIGHTLESS LALALALALIGHTLESS ! Sorry lyssnar på den och rycktes med där. Läxorna är så otroligt svåra och ärligt talat vill jag bara ge upp när jag försökt så många gånger utan att lyckas. Ni kan inte förstå hur krävande det är när man inte vet vad man ska göra. Självförtroendet ligger på en djup nere på minus och för varje gång jag misslyckas med en uppgift sjunker jag djupare ner i det där äckliga hålet. Det är inte mycket som kan jämna ut allt det negativa men musiken håller mig hela tiden på fötter tillsammans med leendena och skratten från de jag älskar som mest. Gud nu blev jag alldeles för känslomässig, sitter här med tårar i ögonen och tänker på er medan musiken tjuter i mina öron. Tack för att ni finns där för mig när jag behöver er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0