A game of shadows

Är vi tonåringar inte lite märkliga? Jag kan ju bara jämföra med mig själv men det är så många olämpliga tankar som far in och ut ur mitt lilla huvud.
  Just nu försöker jag uppdatara mig själv genom att kolla på senaste avsnitten av Supernatural och Fringe. När pappa kommer hem hoppas jag att han vill kolla på Sherlock Holmes a game of shadows med oss.
  Här kommer några av de bilder jag tog idag. Dom är redigerade i ett program som är nytt för mig, som jag bara använt just på dessa bilder. Anledningen till denna förändring är att det program (/den hemsida) jag använde mig av tidigare har lagt ner.



Inte riktigt nöjd med de två första bilderna, dock förälskad i den tredje...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0