Kantarellfight

Inatt somnade jag och Johanna kanske runt 2 och vaknade halv tolv imorse. Vi låg och drog oss en bra stund men sen när vi gick upp var vi redo för frukost. Sötisen frågar om jag gillar ägg och jag älskar ju ägg och säger ja. Då säger hon att hon knappt kan steka ägg så jag ställer mig och steker två ägg var och sen sätter vi oss och äter. Jag säger att det är gott att äta på mackan och hon säger bara jaja visst men struntar i det ändå. Hon är verkligen som ett barn ibland, man blir så full i skratt när man är med henne. Jag var ju såklart tvungen att föreviga ögonblicket som man säger så jag tog lite bilder men dom laddar jag upp senare när jag har min egen dator.
Ungefär klockan sex åkte jag hem till pappa igen. Vincent var jättegullig och skulle försöka leka och koncentrera sig på sin film samtidigt. Sen gick Linda ner och badade med honom nästan samyidigt som pappa kom hem. Pappa berättade att det fanns orensade kantareller i kylen som jag kunde börja rensa lite om jag ville och det slutade med att jag satt där runt bordet med både honom och Andreaz. Det blev jättegott när pappa lagade till dom. När Vincent lagt sig så satte vi på en jättehemsk film som hette Exorcismus som verkade lite knäpp i början men det var faktiskt grym om man gillar hemska skräckfilmer med öppna slut. Nu är det UFC som står på listan, dags för den allra senaste galan. Känns grymt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0